Fot. Marek Biczyk/newspix.
WARSZAWA 29.07.20136
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE RIO 2016 CENTRUM OLIMPIJSKIE SLUBOWANIE
NZ JOANNA JOZWIK ANDRZEJ WOLKOWYCKI EMILIA ANKIEWICZ
FOT MAREK BICZYK newspix.pl
---
Newspix.pl *** Local Caption *** www.newspix.pl 
mail us: info@newspix.pl
call us: 0048 022 23 22 222
---
Polish Picture Agency by Ringier Axel Springer Poland
Fot. Marek Biczyk/newspix.
Polska Reprezentacja Olimpijska Rio 2016 ma kolejnego sponsora
Na kilka dni przed ceremonią otwarcia kolejnych igrzysk Polski Komitet Olimpijski postanowił zadbać o jeszcze lepszą promocję i sponsoring. Podpisano kontrakt z siecią sklepów spożywczych Żabka.
Tomasz Kawczyński
1 sierpień, 2016 16:07
W kategoriach: Aktualności Publicystyka

Firma dołączyła do licznego grona sponsorów polskiego ruchu olimpijskiego. PKOl otrzymuje od nich środki na finansowanie bieżącej działalności.

Sponsorem Strategicznym jest Kulczyk Investments. Szczególnie głośno było o nim po zimowych igrzyskach w Soczi, gdy dla Kamila Stocha, Zbigniewa Bródki i Justyny Kowalczyk przygotował dodatkową nagrodą w postaci sztabek złota o wadze 525 gramów.

Sponsorem Generalnym jest Lotto, Platynowym – PKN Orlen, a listę uzupełniają Tauron Polska Energia, Tyskie i Peugeot. Kolekcję strojów olimpijskich przygotowuje 4F.

Żabka dzięki swoim blisko 3600 sklepów dociera do milionów Polaków. Funkcjonują one jako tzw. convenience store. Położone są zazwyczaj na osiedlach mieszkaniowych miast i najczęściej otwarte codziennie od wczesnego ranka do późnych godzin wieczornych. Daje to możliwość znakomitej promocji igrzysk wśród dużej rzeszy osób.

Sieć handlowa ma przygotować specjalne oferty dla kibiców, zachęcające do wspólnego śledzenia zmagań „Biało-czerwonych”. Przez 16 dni igrzysk będzie nosić dumne miano „Oficjalnego Serwisu Kibica Olimpijskiego”.

– Od 5 sierpnia wspólnie z naszymi klientami dzielić będziemy emocje towarzyszące sportowym zmaganiom naszej Kadry Olimpijskiej. W naszych małych sklepach najważniejsi są ludzie – nasi klienci, franczyzobiorcy, ich pracownicy i relacje, jakie tworzą. Chcemy być jak najbliżej najważniejszych dla nich wydarzeń i dzielić z nimi pozytywne emocje towarzyszące rozgrywkom olimpijskim – powiedział po podpisaniu umowy Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.